Egy rendkívül mozgalmas adásban az autópiac aktuális izgalmait járják körül a műsorvezetők, kiemelt figyelemmel egy elképesztő, 2014-es Porsche Cayenne manuális váltós példány eladására, mely rekordösszegért cserélt gazdát. A beszélgetés során számos izgalmas részlet derül ki a típus különlegességéről, a licitálás feszültségéről, valamint az ilyen autók ritkaságáról és keresletéről. Külön kitérnek arra, hogy vajon replikálható-e egy ilyen magas eladási ár, vagy mennyiben volt ez egyedi eset.
A Ferrari is a főszerepbe kerül: terítékre kerül a vadonatúj ‘849 Testarossa’, amely a legendás név visszatérését jelenti, hibrid V8-as hajtáslánccal és fölényes teljesítménnyel. Ez a modell a korábban kevéssé sikeres SF90-et váltja, és szó esik róla, hogy érdemes-e nagy elvárásokat támasztani vele szemben, illetve hogy mennyire viszi tovább vagy tükrözi az elődök dizájn- és technológiai örökségét.
A Mercedes-Benz sem marad ki: friss hír a G-osztály Cabriolet visszatérése, amelyről a műsorvezetők személyes tapasztalatokat és vágyakat is elmesélnek, valamint kitérnek a piaci stratégiákra és arra, hogy milyen lesz az új modell pozicionálása – vajon exkluzív, vagy inkább szélesebb közönségnek szánják?
Ezen felül szó esik a Mercedes új, tisztán elektromos GLC-jéről, a BMW közelgő, teljesen elektromos X3-asáról (EX3), valamint a Polestar 5 különleges, hátsó ablak nélküli koncepciójáról. Az autóipar villamosítási törekvéseiről, a konkurenciaharc hevében születő stratégiai hibákról és lehetőségekről is részletes diskurzus hallható.
Végül, több érdekes piaci tranzakció és klasszikus autókkal kapcsolatos történet, illetve személyes élmények is színesítik a műsort – mindezt közvetlen, szórakoztató stílusban, amely izgalmas kérdéseket vet fel az autóipar jelenéről és jövőjéről.