Az új Porsche 911 Turbo S bemutatása során betekintést nyerünk abba, hogyan sikerült a gyártónak 711 lóerőt kihozni az ikonikus modellből. Az összehasonlítások során szó esik arról, hogy a teljesítményszint még a McLaren W1-nél is lenyűgözőbb lehet, miközben a Porsche mérnökei több technológiai újítást is bevetettek.
Változatos részletek derülnek ki a dizájn finomhangolásáról: nagyobb, szögletesebb légbeömlők, exkluzív kerékszínek, valamint különleges karbon elemek dobják fel az összképet. A műszerfal digitális kijelzői, az aerodinamikai fejlesztések és a tömegcsökkentésre fókuszáló megoldások szintén előtérbe kerülnek.
Kiemelt szerepet kapnak az innovatív, elektromosan vezérelt turbók, amelyek megszüntetik a turbólyukat, illetve a motor működését érintő fejlesztések, így a magasabb teljesítmény és a nagyobb hatásfok. Felvetődik a kérdés, miért értek el csak minimális teljesítménynövekedést az előző Turbo S-hez képest, és miért nem lett plug-in hibrid az autó.
Az összehasonlítások során szó esik más Porsche modellekről, a korábbi GT2 RS-ről, valamint a szuperautópiac kihívásairól is, különösen arról, hogyan felelnek meg a gyártók a szigorodó kibocsátási normáknak és ügyféligényeknek anélkül, hogy kompromisszumokat kellene kötni a sportautós élményben.