A Porsche a versenypályákon szerzett hírnevét radikális modellekkel alapozta meg – közülük is kiemelkedik a 993 generáció GT2 Club Sport változata. Ez az autó a márka egyik legagresszívabb sportkocsija, amelyet kifejezetten a FIA GT2-es versenysorozat homologizációja miatt építettek. A videó nemcsak az autó történetét mutatja be, hanem azokat a műszaki kompromisszumokat is, amelyekkel egy utcára is engedélyezett versenyautó születhet.
Sok szó esik az autó technikai különlegességeiről: az ultrakönnyű szerkezetről, a hátsókerék-hajtás veszélyeiről, valamint arról, hogy mennyire más vezetési élményt nyújt, mint a korabeli sportautók többsége. A vizuális megjelenés sem maradhat ki a sorból: a különleges, Harley által ihletett színes fólia dizájn visszautal a ’90-es évek autókiállításain látható versenyautókra, miközben reflektál a Volkswagen Beetle reklámjára is.
Minden részletből érződik, hogy a GT2 Club Sport vérbeli pályagép – legyen szó vékonyított üvegekről, alig létező komfortelemekről, vagy a teljes belső versenyfelszereltségről (gördülőketrec, kagylóülések). A videó érinti azt a kérdést is, hol húzódik a határ egy sportautó és egy közúti, de radikálisan versenyre hangolt jármű között, illetve hogyan hatott ez a modell a Porsche későbbi GT-szériáinak filozófiájára.
Felvetődik a ritkaság, a különböző változatok, a gyűjtői érték, valamint az ikonikus, levegőhűtéses motor elbúcsúztatása is. Vajon megér-e egy ilyen autó több millió dollárt, és mennyi mindenről kell lemondani, ha valaki az élmény kedvéért egy ilyen gépet választ?









