Kínából származó, furcsa, mégis aranyosnak tartott szörnyfigurák őrülete söpör végig a világon. A Pop Mart nevű márka vakdobozainak gyűjtése hatalmas szenvedéllyé vált, különösen a Labubu nevű karakter körül. Az alkotó szerint elképesztő, hogy ezek a gyűjthető figurák néha elképesztő árakon cserélnek gazdát, sőt, előfordult már, hogy boltokat zártak be tömeghisztéria miatt.
A Pop Mart boltok inkább művészeti galériákhoz hasonlítanak, tele limitált kiadású, titokban tartott figurákkal, amelyek kicsiknek és nagyoknak egyaránt izgalmat kínálnak a vakdobozos rendszer miatt. Sztárok, mint Rihanna vagy Kim Kardashian is hozzájárultak a hype-hoz, ami korosztálytól függetlenül ragadja magával a vásárlókat.
Felmerül a kérdés: Vajon ez a világméretű őrület minek köszönhető, mennyire hajtja az embert az ismeretlent rejtő vakdoboz nyitása, és hogyan alakítja mindezt a Pop Mart márka marketingje? A játékfigurák iránti szenvedély és a szerencsejáték-szerű izgalom különös egyveleget alkot — vajon sikerül egy ritka és értékes példányt szerezni?