A videó betekintést nyújt a PlayStation mag (core) fejlesztésének aktuális állapotába az Analogue Pocket konzolon. Felmerül a kérdés, hogyan képes egy ilyen apró retro kézi konzol futtatni a Sony klasszikus konzoljának játékait FPGA technológiával, és milyen teljesítménycsökkenés tapasztalható, például sebesség vagy hang lejátszás tekintetében.
Az elhangzottak alapján szóba kerül több ismert játék, mint például a Bloody Roar, Earthworm Jim, Omega Boost vagy Ridge Racer. Érdekes aspektus, hogy hogyan működnek ezek a címek az eszközön, milyen kompromisszumokat kell kötni, valamint milyen technikai megoldásokat alkalmazott a fejlesztő, például a színtárolás optimalizálása és a filmek átugrásával kapcsolatos hibák javítása.
Felmerül kérdésként, hogy vajon a későbbiekben technikailag lehetséges lenne-e a hangfunkció vagy a memória bővítése egyedi módszerekkel, illetve mennyire lehet fejleszteni a kompatibilitást újabb játékokkal vagy frissítésekkel. Mindeközben megismerkedhetünk a fejlesztő személyével, motivációjával és jövőbeli terveivel, ugyanis mostantól a NES core fejlesztésére fókuszál.










