A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 7 perc

PlayStation játékok az Analogue Pocketre: Fejlesztési nehézségek és lehetőségek

A videó bemutatja, hogyan halad a PlayStation emuláció fejlesztése az Analogue Pocketen, milyen játékokat lehet már kipróbálni, és milyen kihívásokkal néz szembe a projekt.

Egy lelkes fejlesztő, Pate1, töretlenül dolgozik azon, hogy a Sony PlayStation játékok futtathatók legyenek az Analogue Pocket konzolon. A videó során szó esik a fejlesztés korábbi állapotáról, valamint az újabb frissítések eredményeiről, például a CPU betöltés optimalizálásáról és az erőforrás-használat csökkentéséről.

Érdekességként felmerül, milyen játékok működnek már most is valamennyire ezen a platformon, illetve melyek azok, amelyeket már teszteltek ‒ ilyen például a Final Fantasy Tactics, a Metal Gear Solid vagy a Mega Man X széria. A működés részleges, több kompromisszummal jár: például a hang még nem minden esetben elérhető, és a sebesség sem mindenhol élvezetes.

A fejlesztés menetét színes személyes történetek kísérik – például a londoni közlekedési sztrájk okozta időhiány, amely megnehezíti a tesztelést és a videókészítést is. A narrátor folyamatos érdeklődést és támogatást fejez ki a projekt iránt, valamint arra biztatja a nézőket, hogy ők is próbálják ki az új lehetőségeket.

Felmerül a kérdés, mennyire lehet kiteljesíteni a PlayStation élményt az Analogue Pocketen, és idővel megoldható-e a hang vagy más funkciók beépítése is. A fejlesztés nyitottságát és jövőbeli potenciálját is hangsúlyozza a videó.