Az elemzés során egy új virtuális valóság játék, a Plastic Battlegrounds kerül a figyelem középpontjába, amelyet a Meta Quest platform felhasználói egyre népszerűbbnek tartanak. Az értékelések és eladások tekintetében ez a játék már a Batman Arkham Shadow mellé sorolható, ami komoly kérdéseket vet fel a platform játékirányzata és felhasználói preferenciái kapcsán.
A tartalom bemutatja, milyen érzés különböző játékmódokban, például a sandbox, a boot camp és a conquest módokban kísérletezni, miközben a játékos isteni szerepet vehet fel, és óriási csatákban próbálhatja ki képességeit. Megismerhetjük, hogy a fegyverek és járművek mennyire játékos hangulatúak, mégis látványos, színes csatateret teremtenek.
Téma továbbá a játék technikai állapota: a grafika ingadozó minősége, a gyakori teljesítménybeli problémák, valamint az, hogy a tapasztalat mennyiben változik PC vagy Quest platformon. Felmerül, van-e valós cél vagy kihívás a játékban, illetve mennyire motiválóak a játékelemek a hosszabb távú szórakoztatáshoz.
A bemutató kitér arra is, milyen szerepe van a felhasználói közösségnek és a tartalomgyártóknak abban, hogy bizonyos játékokat mesterségesen felkapnak, miközben klasszikus, komolyabb játékok háttérbe szorulhatnak.