Új fejlemények érkeztek a Pillars of Eternity első részével kapcsolatban: közeleg a körökre osztott mód, amely hamarosan nyilvános bétában lesz elérhető a Steamen. A fejlesztők részletesen kifejtik, milyen újításokat és megoldásokat hoztak a rendszerbe, reflektálva a Deadfire-verzió kapcsán felmerült kritikákra is.
Érdekes háttérinformáció, hogy a körökre osztott mód implementálásán mindössze három fejlesztő dolgozott. A célok között szerepel a harci rendszer tempójának finomhangolása, a karakterek statisztikáinak nagyobb szerephez juttatása, valamint az ingyenes akciók visszafogása, hogy csökkentsék a mechanikák kijátszhatóságát.
A fejlesztők további újdonságként bevezetik, hogy a játékosok akár játék közben is átválthatnak a két harci mód között, ami jelentős rugalmasságot ad majd a játékmenet során. A videóban felmerül, vajon a mostani újdonságok eljuthatnak-e később a Deadfire-be, és szó esik arról is, hogy ezek a fejlesztések mennyiben jelezhetnek egy esetleges harmadik rész előkészületeire.
Továbbra is sok a nyitott kérdés: miként fog hatni a nagyobb halandóság a harcokra, és vajon mekkora lesz a közösségi visszhang? A rajongók figyelmét mindenesetre felhívják, hogy aktív részvételükkel befolyásolhatják a franchise jövőjét.










