A Philips, az egykor világszerte ismert elektronikai óriás történetét mutatja be a videó, különös hangsúlyt fektetve a vállalat innovációs múltjára és a kreatív vállalati kultúrára. Eindhovenben indult útjára, és olyan úttörő termékekkel hódította meg a világot, mint a villanykörte vagy a rádió.
A siker évtizedei után azonban a cég a 2000-es évekre nehéz helyzetbe került. A piac változásai, a túlzott termékportfólió, valamint az új technológiák lassú átvétele és a stratégiai fókusz hiánya mind a Philips hanyatlásához vezettek. Az elemzők és vezetők felvázolják, hogyan tett szert hatalmas veszteségekre a vállalat, és miként volt kénytelen drasztikus intézkedéseket hozni.
Az átalakulás folyamata során a Philips vezetése számos kihívással szembesült: decentralizált döntéshozatallal, hatékonysági problémákkal és a versenytársak, például a koreai cégek térhódításával. Felmerül a kérdés, hogy miképpen reagált a cég a digitális forradalomra, a változó fogyasztói igényekre, és hogyan sikerült újrapozícionálni önmagát.
A vállalat történetét személyes szakmai visszaemlékezések, kutatólaborok és dizájncsapatok munkáján keresztül ismerhetjük meg, miközben az új irányvonalak és stratégiai döntések mögötti motivációk is előtérbe kerülnek. Izgalmas kérdésként merül fel az is, hogyan találta meg a Philips a jövőbeli növekedés lehetőségét az egészségügyi technológiák területén, és miként alkalmazta régi erősségeit az új innovációk szolgálatába.