Az adás első felében a retró videojátékok világát járják körül, ahol az Atari 2600 sakkprogram meglepő eredményeket ér el a modern mesterséges intelligenciával szemben. Egy szoftvermérnök érdekes tesztjein keresztül felmerül, vajon mennyire okos a klasszikus hardver a mai gépi tanuláson alapuló szoftverekhez képest, és milyen kihívásokkal szembesül egy nyelvmodell, amikor játékokat próbál játszani.
Szó esik egy forradalmi, cserélhető alaplapról is, amely eredeti PlayStation konzolokat menthet meg a végleges meghibásodástól. A beszélgetés rávilágít a retró hardvermentés gyakorlati oldalára, és bemutatja, milyen kihívásokkal néznek szembe a javítók az évtizedes gépeknél.
A Dreamcast szcéna is reflektorfénybe kerül, amikor a Mario Kart 64 sikeresen fut rajta, új értelmet adva a homebrew fejlesztéseknek. Felmerül, hogyan válnak elérhetővé egykori rivális cégek játékai más platformokon.
Az epizód fénypontja Phil Gaskell interjúja, aki a Sony PlayStation indulási korszakának kulisszatitkaiba enged betekintést. Megismerhetjük, milyen volt az első PlayStation QA folyamata, a Sony belső hangulata, illetve a Psygnosis és Warthog stúdiók működésének mindennapjait is.
Az interjú során szó esik többek között az elveszett, félbehagyott játékprojektekről, a céges felvásárlások és átalakulások dinamikájáról, a mobil játékfejlesztés korai időszakáról (J2ME), valamint arról, hogyan jelentek meg klasszikus címek mai platformokon. Külön érdekességként feltűnik a Discord modern retró rendszerekre (Windows 95, 98) történő portolásának bemutatása is.