A
A

UMA hamarosan bemutatkozik

  • Angol
  • Magyar
  • 41 perc

PC-gyártók ügyfélszolgálati tesztje titkos vásárlói akcióval

Különböző PC-gyártók ügyfélszolgálatát tesztelik egy titkos vásárlói kísérletben: hogyan reagálnak, ha az ügyfél nem találja a megoldást a gépe problémájára?

Ebben az epizódban különböző PC összeszerelő cégek ügyfélszolgálatát tesztelik egy titkos vásárlói módszerrel, amely során szándékosan hibás helyzeteket idéznek elő, hogy felmérjék, milyen gyorsan és hatékonyan segítenek a technikusok a vásárlóknak.

A műsor szereplői megbontják a grafikus kártyákat vagy a RAM-ot, majd felhívják a Dell, HP, Main Gear, CyberPower PC, iBuyPower és Star Forge cégek ügyfélszolgálatát, illetve egyik esetben e-mailben keresnek segítséget. A beszélgetések során visszatérő kérdések merülnek fel: hogyan kezeli az ügyfélszolgálat a kevésbé hozzáértő ügyfelet, mennyire vezetik végig a hibaelhárításon, illetve milyen részletességű vagy formájú segítséget nyújtanak (telefonos, videós vagy e-mailes útmutató).

Az egyes cégek különböző stílusban és hatékonysággal segítenek: van, ahol készségességet és türelmet tapasztalunk, máshol inkább sablonos kérdésekkel vagy leírásokkal próbálnak segíteni; némelyik cég inkább szakembert hív helyszínre, míg mások lépésről lépésre végigvezetik a felhasználót az egész folyamaton.

A műsorban megjelennek olyan eszközök és támogató szolgáltatások is, amelyek a személyes adatok védelmét vagy az ügyfélszolgálathoz fordulást könnyítik meg, miközben azt is vizsgálják, milyen tényezők befolyásolják az ügyfél elégedettségét egy technikai probléma során.