Az új Path of Exile 2 liga, a The Last of the Druids, közeledik a megjelenéshez, és rengeteg újdonságot kínál a játékosok számára. Ezek közül az egyik legnagyobb szenzáció az új Druid osztály, amely egyszerre képes varázsolni és alakot váltani – olyan formákat ölthet fel, mint a medve, a farkas vagy akár egy wyvern, és mindegyik különböző képességeket tesz elérhetővé. A természetmágia mellett egy új eszköz, a talizmán típusú fegyver is bevezetésre kerül, amely lehetővé teszi a karakterek számára az alakváltást.
Új mechanika is debütál, amely lehetővé teszi a játékosok számára, hogy saját, egyedi kazamatákat építsenek fel, folyamatosan haladva a végső főellenfél felé. A szobák és folyosók elhelyezése stratégiai lehetőségeket kínál, ráadásul a különféle szobatípusok, kihívások és főellenfelek kölcsönhatásokat eredményezhetnek.
A frissítés több minőségi javítást is tartalmaz: optimalizálták a CPU teljesítményt, javult a játék láthatósága (például a Delirium köd hatásainak finomhangolásával), és néhány eddig időigényes játékelem egyszerűsödött. A szörnyek száma csökkent, de mind életpontban, mind sebzésben erősebbek lettek, miközben a zsákmány mennyisége változatlan maradt – ez a változás sokaknál élénk vitát váltott ki.
Felmerül a kérdés: miért nem kapták meg a játékosok a korábban beígért nagyszabású végjáték átalakítást ebben a ligában? A fejlesztők szerint a végjátékhoz további időre van szükség, így az egy későbbi frissítésben érkezik. A közösség emiatt ellentétes véleményekre jutott, sokan csalódottságukat fejezték ki, míg mások örülnek az új tartalmaknak és mechanikáknak.
Sok új passzív képesség, egyedi tárgy, támogatógem és képességgem is érkezik, amelyek tovább bővítik az építési lehetőségeket. A videó rávilágít a közösség reakcióira, kiemelve az ARPG-szcéna legújabb trendjeit és a Path of Exile 2 sajátosságait.










