Az alkotó megosztja élményeit a Path of Exile 2 harmadik szezonjának kezdetéről, kiemelve a várakozás izgalmát és az első nap döntésnehézségeit a megfelelő karakter build kiválasztásánál. Több opció is felmerül – villámíjász, boszorkány vagy keresztes variáció –, végül a népszerű Deadeye kaszt mellett dönt.
A technikai háttérről szólva beszámol arról, hogy a szezonindítás meglepően simán zajlott, elkerülve a komolyabb szerverproblémákat, ám időnkénti kapcsolódási hibákkal és kisebb megszakításokkal azért találkozott. Ezek szerencsére kevéssé befolyásolták a játékmenetet.
Amint belevág a kampányba, kiemelten dicséri a negyedik felvonás látványvilágát, újdonságait és a tematikusan megalkotott főellenségeket. Megjelenik számos új ellenség és környezet, tengeri motívumokkal és szabadsággal kombinálva, hiszen a játékos szabadon választhatja meg a szigetek sorrendjét, ahol célokat teljesít.
Az interludiumok rövid, átvezető szakaszokat adnak a kampányhoz, újdonságokat csempészve a már ismert térképkészletbe. A játékmenethez számos aprólékosan kidolgozott interakció tartozik, például az új földalatti kazamaták, illetve mechanikák, amelyek új színt visznek az ismétlődő szezonális élménybe.
A technikai oldal pozitívumai mellett azonban felmerülnek hibák is: hard freeze jelenségek és bizonyos ki nem egyensúlyozott kasztok közötti erősségkülönbségek gyakran kerülnek szóba. A Deadeye kaszt túlsúlya közösségi és saját tapasztalat alapján is jól érzékelhető.
Előkerülnek olyan kérdések, mint a kampány hossza, a kereskedés rendszerének időzítése, vagy a szezonális tartalmak és fejlődés tempója, illetve hogy miként lehetne ezt a jövőben kiegyensúlyozottabbá és változatosabbá tenni.