Két játékos, Curtain Deina és Lucy James közötti baráti rivalizálás indítja a kihívást, amelyben a cél kizárólag a parry (ellentámadás/kitérés) technika tökéletesítése a Clair Obscur: Expedition 33 című játékban, egy rejtett arénában.
Richard Lee, a tapasztalt edző veszi Deina-t a szárnyai alá, miközben tanácsokkal, ösztönzéssel és stratégiákkal támogatja őt. Az aréna négy, egymás után egyre nehezebb ellenfelet kínál, akik mindegyike saját trükkökkel, támadásmintákkal és megtévesztő mozdulatokkal nehezíti a párbajt.
A résztvevők folyamatosan elemzik a mintázatokat, az időzítést, a reakciókat és a „flow” megtalálásának pszichológiáját. Felmerülnek olyan izgalmas kérdések is, mint például hogy milyen mentális és gyakorlati technikákkal lehet valóban mesterré válni egy ilyen gyors reflexeket igénylő játékban, vagy hogy miként inspirálhat egy játékbeli kihívás a fejlődésre valós életbeli helyzetekben.
Az egyes karakterek (mint a „big hands”, „giant feet”, „tiny head”) különböző taktikai megközelítést igényelnek, ezért a videojáték harcrendszerének komplexitása és a kitartás fontossága is előtérbe kerül.