Kína palackozottvíz-piacának története sokkal viharosabb, mint azt sokan gondolnák. Drámai rivalizálás, egészségügyi botrányok, népszerű áltudományos elméletek és váratlan közösségi médiakampányok kísérik a vízóriások felemelkedését és bukásait.
Egy vidéki, szerény háttérből származó vállalkozó, Dong Shansan útja a legnagyobb kínai vízmárka, a Nongfu Spring megteremtéséig regénybe illő fordulatokból áll: élelmes marketing, kreatív termékek és látványos konfliktusok konkurensekkel. Az iparág gyors fellendülését a városiasodás és a környezetszennyezés is táplálja, miközben a minőségi és természetes víz kérdése folyamatos viták tárgyát képezi.
A palackozott vizek piaca rendkívüli marketingharcoktól, árversenyektől és tudományosságot mellőző reklámkampányoktól hangos. Az egyik legnagyobb csatát a természetes és tisztított víz egészségügyi előnyei körüli vita jelentette, mely a cégek reputációját és piaci részesedését is megrázta.
Különösen megosztják a közönséget a politikai támadások és az online cancel culture hullámai, amelyek egy teljes vállalatot sodorhatnak válságba. Vajon hogyan érvényesülhet ebben a gyorsan változó, néha igazságtalanul vádaskodó környezetben egy vízmárka, miközben új konkurensek és fogyasztói szokások is felbukkannak?