Az év legkiemelkedőbb vállalkozóinak történetei bontakoznak ki ebben a válogatásban, amelyben öt kreatív és bátor vezető útját követhetjük nyomon. Felmerül például, hogy milyen helyzetekben érdemes kockázatot vállalni, és miképpen lehet egy elutasított vagy megkérdőjelezett ötletből globális márkát építeni.
Dana White története betekintést enged abba, hogyan vált a UFC a kezdeti viharos idők után a küzdősport világszintű óriásává. Emellett Lucy Guo példáján láthatjuk, miként valósulhat meg egy startup álom a mesterséges intelligencia korszakában, és hogyan sikerülhet nőként kitörni a technológiai iparágban.
Külön figyelemre méltó Steven Bartlett, aki a modern médiapiacon nem a mennyiségre, hanem a hiteles kapcsolatokra és kísérletezésre fókuszál. Az ő sikerei azt a kérdést vetik fel, hogy valóban a legmerészebb, szokatlan ötletek maradnak-e meg az emberek emlékezetében.
A gyorséttermi szektorban Todd Graves története választ ad arra, hogyan érdemes ragaszkodni egyetlen termék tökéletesítéséhez, amikor mindenki mást kínál. Végül a Pasta Evangelists alapítói bemutatják, miként lehet egy apró londoni alagsorból ínyenc tésztát szállító, sikeres vállalkozást építeni, és hogyan teremthető egyensúly az autentikus hagyományok és a modern üzleti szemlélet között.










