A weboldalak Google keresőben történő első helyre jutásának buktatóira világít rá a videó, amely több gyakori, ám alapvető SEO hibát boncolgat. Nem csupán technikai részleteket tárgyal, hanem rámutat arra is, hogy ezek a problémák mennyire elterjedtek még a komolyabb vállalkozások körében is.
Kiemelten foglalkozik a tartalom mennyiségével és minőségével, illetve azzal, hogy mennyire fontos az oldalakon a kulcsszavak és a kapcsolódó kifejezések megfelelő jelenléte. Ezen kívül szóba kerül a versenytársak elemzése és a megfelelő tartalmi mélység kialakítása is.
Az elemzés gyakorlati példákon keresztül mutatja be a backlinkek, azaz a külső hivatkozások jelentőségét, és hogy mennyit számít néhány minőségi link a helyezés szempontjából. További érdekességként a Facebook pixel szerepét és a retargeting lehetőségét is bemutatja, rávilágítva arra, hogyan befolyásolhatja mindez a márkaismertséget és akár közvetve a keresési rangsort is.
Felmerülnek olyan kérdések is, mint a weboldalak sebességének optimalizálása, a képek és a JavaScript elemek hatása a betöltési időre, valamint az, hogy milyen mértékben érdemes ezekre fókuszálni a rangsorolás javítása érdekében.