A „Where Winds Meet” egy különleges játék, amely számos stílus és műfaj ötvözetét kínálja. Az egyik pillanatban AAA szintű egyjátékos, nyílt világú RPG-nek tűnik, ahol az organikus felfedezés kap szerepet, míg a következő percben nevetséges minijátékokba bonyolódhatunk, vagy akár egy Soulslike boss harc közepén találhatjuk magunkat.
Többféle játékmód váltakozik: szociális MMO-momentumok, gacha alapú jutalmak, kihívást jelentő PvE és PvP elemek, valamint rengeteg minijáték, például harci kártyázás vagy zenés küldetések. A világ lenyűgöző és vizuálisan is figyelemre méltó, különösen a szabadon bejárható külső helyszíneken, ahol az „Assassin’s Creed: Shadows” vagy a „Ghost of Tsushima” hangulata is visszaköszön.
A karakteralkotó szinte nevetségesen részletes; a játékosok képesek ismert figurákat is rekonstruálni benne. Ugyanakkor a gyenge lokalizáció gyakran lehúzza az élményt, mivel a fordítások és az angol szinkron gyakran zavaros vagy túlságosan gépies. A játék rengeteg időrabló menüvel, fejleszthető rendszerrel és különböző valutákkal dolgozik, amelyek között könnyű elveszni.
Megjelennek a gacha és a battle pass mechanizmusok is, de a fejlesztők arra törekszenek, hogy ezek főként kozmetikai elemeket adjanak, ne pedig teljesítményelőnyt. Azok, akik szeretik a folyamatosan bővülő, változatos tartalmú játékokat, és nem rettennek vissza az „élő szolgáltatás” (live service) modellektől, izgalmas és meglepetésekkel teli kalandra számíthatnak – bár a „túl sok játék egyben” érzése gyorsan eluralkodhat.










