Az alkotó látványos fejlődést mutat be a házimozi-élmény terén: a 32 hüvelykes CRT-től a csúcskategóriás SIM 2 projektorig vezet az út, majd végül a gigantikus Hisense 116U7 MiniLED D Pro TV teszteléséig, amely jelenleg az egyik legnagyobb elérhető televízió.
Részletesen ismertetésre kerül az óriási készülék telepítésének nehézsége, amely már az első perctől kihívás elé állítja a tulajdonosokat, kezdve a szállítással és a fali rögzítéssel. Az installáció és a megfelelő tartó kiválasztása külön hangsúlyt kap.
A technikai paraméterek és a képminőség alapos vizsgálat alá esnek: a Hisense csúcsfényessége, a különböző képüzemmódok, valamint a színhűség kalibrációs lehetőségei kerülnek előtérbe. A nappali és éjszakai mozimódokat, valamint a filmmaker üzemmódot részletesen bemutatja a videó.
Felvetődik a kérdés, hogy az extra fényerő mennyire előny vagy hátrány, különösen SDR/HDR tartalmak, nagy átmérőjű képernyők, illetve a moziközeli élmény szempontjából. Árnyoldalként a helyenkénti fényudvar és halványodás, valamint a projektorokhoz és OLED-ekhez mért eltérések is elemzésre kerülnek.
A nézők betekintést nyernek a nagy képernyős játékélménybe, sportközvetítések megjelenítésébe, a felbontáskülönbségek hatásába és a gaming szegmens kompromisszumaiba. Konkrétan szó esik a mozgásmegjelenítésről, a színek természetességéről és a különböző tartalomtípusok tapasztalatairól.
Végül a hasonló méretű piaci alternatívák is rövid összevetést kapnak, külön kitérve a Hisense többi modelljére és a TCL hasonló méretű készülékére. Arra ösztönzi a nézőt, hogy gondolkodjon el, számára mit jelent a nagy képernyő, a moziélmény, és hol húzná meg a határt a technológiai kompromisszumokban.











