A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 10 perc

Onimusha: Way of the Sword – Fejlesztői titkok és újdonságok az új játékról

A fejlesztőkkel készült interjú számos újdonságot, izgalmas részletet és komoly kérdéseket vet fel az Onimusha: Way of the Sword visszatéréséről, a harcrendszerről és a történelmi helyszínek digitális megidézéséről.

Az Onimusha: Way of the Sword fejlesztőivel készített interjúban Akihito Kadawaki producer és Sat Ni rendező betekintést ad a sorozat folytatásának kulisszái mögé, érdekes kérdésekre válaszolva. Felvetődik, hogy miért most tér vissza a régóta várt franchise, mi ösztönözte a fejlesztést, és hogyan járult hozzá az RE Engine technológia a megvalósításhoz.

Érdekesség, hogy miként sikerült megőrizni az eredeti játék örökségének hangulatát, különösen a harcrendszer ikonikus elemeit és a klasszikus stratégiát igénylő párbajokat. A beszélgetés kiterjed arra, hogyan próbálták a modern akciójátékok világában fenntartani az olvasd-az-ellenfeled stílust és a lassabb, megfontoltabb párharcok légkörét.

Szó esik a játék világának felépítéséről is: hogyan ötvözik a lineáris pályákat elágazási lehetőségekkel, milyen szerepet kapnak a klasszikus falu lakós mellékküldetések, és hogyan építhetők be környezeti elemek a játékmenetbe. A fejlesztők elmondják, miért jelent kihívást az aktív, jutalom-rizikót hordozó parry mechanika, és hogyan teszi egyedivé a harcot, hogy nem egyszerű védekezésen alapul, hanem aktív, időzített összecsapásokon.

A beszélgetés érinti a karakterfejlődési rendszert is, az erőforrásként gyűjthető vörös lelkekkel és a képességfa rendszerrel. Felmerül az is, hogy milyen új lehetőségeket nyit az úgynevezett Oni Vision funkció a pályák felfedezésében, valamint hogyan sikerült történelmi helyszíneket, például a Kiyomizudera templomot, a lehető leghitelesebben megjeleníteni a digitális térben.

Különleges téma, hogy a fejlesztők a legendás Toshirō Mifune színész arcmását is beemelték a játékba egy karakter megszemélyesítésére, és ez hogyan színesíti a szereplők bemutatását. Végül az interjú kitér a különféle főellenségek által nyújtott eltérő kihívásokra: az emberi és a démoni főbossok eltérő harci stílusaira, valamint az ezek miatt kialakuló változatos játékmenet is terítékre kerül, számos kérdést vetve fel a játék további fejleményeit illetően.