Felix, a Nintendo Life csapatából, ezúttal az Octopath Traveler Zero játékot vizsgálja meg a Nintendo Switch 2 konzolon. Az elemzés különösen arra fókuszál, miként lép új irányba a sorozat: a történet lebontja a korábbi, több karaktert középpontba állító narratívát, és most egyetlen főszereplőre koncentrál, akinek személyes bosszúhadjáratát követjük nyomon.
Kiemelt figyelmet kap az új játékmenet-mechanika, amely lehetővé teszi akár nyolc karakter aktív részvételét a harcokban, miközben az előző részekre jellemző, körökre osztott RPG harcrendszer és a nyílt világ továbbra is megmarad. A karakterfejlesztés újfajta megközelítése, valamint a klasszikus multi-class lehetőség hiánya több kérdést is felvet az egyéni fejlődés rugalmasságáról.
Az egyik legnagyobb újítás a városépítő rendszer bevezetése, amely Wishvale újjáépítését teszi lehetővé különböző funkcionális és dekoratív elemek elhelyezésével. Ennek révén a közösség fejlesztése is fontos szerepet kap, hiszen a meghívott NPC-k különféle előnyökkel járulnak hozzá a játékos előrehaladásához.
A vizuális világ ötvözi a sorozat első és második részének stílusjegyeit, miközben a 60 fps-es futás simább játékélményt nyújt. A zenei aláfestés jelentős része a korábbi dallamok remixeiből, illetve új szerzeményekből áll össze, ami egyfajta nosztalgikus, mégis friss élményt biztosít.










