A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 10 perc

Oblivion Remastered: frissítések, hibajavítások és játékosi visszajelzések elemzése

Érdekes kérdéseket vet fel az Oblivion Remastered az elmúlt hónapok patch-ei, javításai és a játékosok eltérő visszajelzései alapján.

Több hónappal a The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered megjelenése után most egy átfogó frissítést kapunk a játék jelenlegi állapotáról és a közönség visszajelzéseiről. A fejlesztők két jelentős javítást adtak ki: ezek a patch 1.1 és a jelenleg béta státuszban elérhető patch 1.2, amelyek a hibák orvoslására, valamint a játékmechanika finomhangolására koncentrálnak.

Az első frissítés főként az alapvető hibajavításokat és a zavaró bugok megszüntetését célozta, például a helyi térkép használhatóságának javításával vagy a karakterek animációinak helyreállításával. Szó esik olyan apró, de zavaró problémák megoldásáról is, mint bizonyos NPC-k kinézetének vagy viselkedésének rendellenességei.

A 1.2-es patch két legnagyobb újítása a nehézségi beállítások finomhangolása és a sokak által várt extra szintek bevezetése, amelyek lecsökkentik a hirtelen nehézségugrásokat. Részletesen bemutatja, hogy milyen specifikus hibákat – például összeomlásokat, gombkiosztás elmentési problémákat vagy elakadásokat – kezeltek a fejlesztők.

Az elemzés kitér a játékosok kettős értékelésére is: az egyik oldalon sokan dicsérik az újragondolt tartalom és a nosztalgikus élmény miatt, a másikon viszont gyakori a panasz a technikai problémák és optimalizálatlanságok kapcsán, különösen a PC-s játékosok között. Felmerül a kérdés: vajon mennyire tud egy klasszikus cím a mai követelményeknek megfelelően megújulni?