A legújabb hardver- és játékvilágbeli fejleményeket járja körül a videó, amely igazi technológiai kuriózumokkal és érdekes kérdésekkel szolgál. Egy szokatlan nyereményjátékkal nyitnak: egyedi építésű, teljesítményorientált, RGB-vel és LCD-kijelzőkkel felszerelt PC-torzítót mutatnak be, amely komoly játékhardvert rejt magában.
Az anyag rámutat arra a problémára, hogy a PC-s játékpiac elképesztően nagy hardverigénye sokszor már irreálisan magas: például egy csúcskategóriás GPU sem képes megfelelő sebességgel futtatni a legújabb játékokat 4K felbontásban, emiatt a fejlesztők egyre jobban támaszkodnak olyan technológiákra, mint az upscaling és a DLSS, amelyek a tényleges optimalizáció háttérbe szorulását is jelenthetik.
Bemutatásra kerül egy AMD-marketingakció is, amely rendkívül magas FPS-számokkal kívánja felhívni magára a figyelmet. Felvetődik, mennyire valósak ezek az FPS-értékek, és egyáltalán van-e értelme a gyakorlatban ilyen extrém képkockasebességnek, amikor a hardverek és a kijelzők sem tudják követni.
Végül szó esik egy Nvidia-konferencián felbukkanó új architektúráról, ahol feltételezhetően az RTX 6090 specifikációi szivárogtak ki. Részletesen elemzik a technikai paramétereket, összevetve az előző generációval, illetve felvetik a kérdést: vajon hová növekedhet még a teljesítmény, és milyen gyakorlati következményei lesznek mindennek.