Két női vállalkozó inspiráló története tárul elénk, akik a hagyományosan férfias szesziparban, pontosabban a tequila piacán építettek fel egy nőközpontú márkát. Elmesélik, hogyan találtak egymásra, és miként alakult ki az az ötlet, hogy létrehozzanak egy márkát, amelynek teljes ellátási lánca női vezetés alatt áll.
A beszélgetésből kiderül, milyen kihívásokkal szembesültek nőként, amikor megjelentek és érvényesültek egy férfiak által uralt iparágban: sokszor kaptak elutasítást, ám ezekből erőt merítve jelölték ki a saját útjukat. Bemutatják, hogy milyen nehézségekkel és előítéletekkel szembesültek az iparági partnerek keresése során, és hogyan találtak mexikói női farmtulajdonosokat, akik végül csatlakoztak hozzájuk.
Fókuszba kerül a vállalkozás értékeinek megtalálása és a partneri kapcsolatok kulcsfontossága. Az alapítók olyan történeteket osztanak meg, amelyek kiemelik, hogy mennyire meghatározó a közös hit és a hosszú távú vízió a sikeres együttműködéshez, illetve milyen jelentősége lehet a gyors döntéshozatalnak – akár egy partnerkapcsolat gyors lezárásának is.
Érdekes kérdésekkel vezetik tovább a beszélgetést: hogyan találják meg a helyüket a piacon ismert, nagynevű versenytársak mellett? Milyen egyedi szempontokra, értékekre és történetekre támaszkodhatnak, amikor egy trendi iparágba lépnek be? És hogyan mutathatnak be hitelesen egy új terméket már a prototípus fázisban, amikor még nincs lehetőség kóstolásra?