Különféle játékmenetbeli változtatások és javítások kerülnek bemutatásra, amelyek a No Rest for the Wicked legújabb nagy frissítésével, a ‘The Breach Refined’-dal érkeztek. Részletesen szól azokról az ideiglenes hibajavításokról, amelyek a korábbi, kevésbé sikeres ‘The Breach’ frissítés után készültek, valamint az ezekből származó tapasztalatokról.
Fókuszba kerülnek új mechanikák, mint például az átdolgozott gyorsutazási rendszer, a küldetések fejlesztése, illetve a több nehézségi szint bevezetése. Megismerhetjük, milyen változások történtek a harci mozdulatokban és a gyógyítási lehetőségekben, beleértve a rúnák új funkcióit is.
Szó esik az élmény kiegyensúlyozására tett erőfeszítésekről – például az ellenfelek életerejének és okozott sebzésének finomhangolása, a karakterfejlesztési opciók és a különböző játékelemek közötti egyensúly keresése. Ezen kívül szóba kerülnek minőségi változtatások is, mint például a zuhanási sebzés vagy a főellenség-harcok tapasztalati rendszerének frissítése.
Izgalmas kérdéseket vet fel a videó abban a tekintetben, hogy vajon elegendőek-e ezek a fejlesztések ahhoz, hogy az early access fázisban lévő játék hosszú távon is megállja a helyét, valamint hogy a fejlesztőcsapat milyen mértékben épít a közösség visszajelzéseire a további fejlesztések során.