Egy új korszak kezdődött el az űr felfedezői számára: a No Man’s Sky Switch 2 portja új funkciókkal és látványos vizuális fejlesztésekkel került a piacra. A Nintendo Life csapatának tagjai, Alex és PJ O’Reilly, azt vizsgálják, miként változott meg a játékélmény a Nintendo új generációs kézikonzolján.
Felmerül a kérdés: mekkora előrelépést hoz a Beacon frissítés a bázisépítés és a települések menedzselése terén? Az új rendszer segítségével a játékosok mélyebben befolyásolhatják idegen civilizációk életét, védekezhetnek támadások ellen, valamint fejleszthetik saját településeiket és űrjárműveiket.
Érdekes kérdés az is, hogy mennyire sikerült a Switch 2 portnak megszüntetnie az első Switch változat technikai korlátait. Az új hardver lehetőséget ad nagyobb felbontásra, folyamatosabb képfrissítésre, és megújult hozzáférést biztosít a többjátékos módhoz, ami eddig problémás volt a régebbi rendszeren.
A játék komplexitása tovább nőtt: egyre több beállítás, testreszabási lehetőség, valamint fejlett akadálymentesítési opciók állnak rendelkezésre, amelyek ugyan elsőre zavarba ejtőek lehetnek, de hosszú távon könnyebbé teszik a felfedezést és az alkotást. Érdemes megvizsgálni, mennyire válik átélhetővé az űrutazás és a túlélés élménye egy hordozható platformon.
Igazi kihívás maradt azonban a játékmenet egyes elemeinek részletessége, például a harcrendszerek mélysége és a kereskedelmi mechanikák összetettsége. A videó azt jelzi előre: vajon sikerült-e kompromisszumok nélkül beilleszteni egy univerzum méretű játékot egy konzolra?