Két szenvedélyes játékos, Scott és AntDude, egy szokatlan, gondolatébresztő feladatra vállalkozik: végigmennek a Nintendo történetén, és minden fő konzolhoz, kézi géphez kiválasztják azt az egyetlen játékot, amely szerintük legjobban képviseli a konzolt és a Nintendo-élményt. Izgalmas és néhol komikus beszélgetésük közben kérdéseket feszegetnek arról, mit is jelent „definitív” egy játék esetén, és hogyan lehet egyetlen franchise-ból csak egy címet választani, ha azok többször is meghatározták a különböző korszakokat.
Milyen káoszt okoz, ha csak egy Mario-játék fér bele a listába? Felbukkanhat-e például egy Game and Watch-cím valaha is modern gyűjteményben, vagy van-e igazán „legjobb” Zelda vagy Donkey Kong játék? A beszélgetés különösen érdekessé válik, amikor előkerülnek a kevésbé ismert vagy perifériás eszközök, például a Virtual Boy vagy a Pokémon Mini, amelyek váratlanul teljesen átrendezhetik a listát.
A két szereplő igyekszik logikus, mégis szubjektív szempontok alapján dönteni: a konzol technikai újításait, a sorozatok mérföldköveit, vagy éppen azt, hogy az adott játék mit adott hozzá a Nintendo örökségéhez. Egyszerre keresik a korszak legnagyobb hatású címét, de azt is, ami személyes szívügyük. Vajon milyen kompromisszumokra és vitákra kényszerülnek a franchise-ok száműzetése vagy a kevésbé ismert kedvencek miatt?










