A Nintendo univerzuma számtalan izgalmas lehetőséget kínál a különböző franchise-ok keresztbe-kasul való találkozására. Az elmélkedés egyik központi kérdése, hogy vajon miért nincsenek még több Nintendo-karaktereket összeboronáló játékok, amikor látszólag annyira kínálkozna a lehetőség.
A videó érdekességek sorát sorakoztatja fel arról, miként oldják meg a fejlesztők a karakterek játékbeli átemelését, illetve hol húzza meg a Nintendo a határokat, amikor franchise-okról van szó. Felmerül az is, hogyan hozta el a Super Smash Bros. azt az érzést, hogy már „megvolt a nagy találkozás”, így más nagy átjárás iránt mintha csökkent volna a vágy.
Szó esik kiemelt példákról, mint a Mario Kart 8, ahol az extra karakterek és pályák révén Nintendo-crossoverek nyomai bukkannak fel, vagy épp olyan szokatlan együttműködésekről, mint a Mercedes-Benz járművek megjelenése egy Mario játékban. Feltárul előttünk az is, milyen nehézségekkel és marketingmegfontolásokkal jár a különféle szériák összekapcsolása.
Egészen egyedi példákra is kitér a videó: Tokyo Mirage Sessions vagy a Mario + Rabbids franchise, amelyek mögött különös fejlesztéstörténetek és megfontolások húzódnak. Rávilágít arra, hogy a crossoverek gyakran inkább meglepő, furcsa projektek, és nem egyszer szinte csak a fejlesztőcégek vagy jogtulajdonosok együttműködésének gyümölcsei.
A látottak alapján érdekes kérdés, hogy meddig lehet elmenni a crossoverek terén úgy, hogy azok még valóban különlegesek és ne öncélúan erőltetettek legyenek. Felmerül az is: bizonyos crossoverek csak cameo-szinten vagy mini-játékos szerepkörben működnek jól, míg mások teljes játékot is elbírnak, de ezeknél is sokszor érezhető az identitászavar vagy a fanservice-hatás.