Ebben az epizódban a műsorvezetők először a Nightreign című játékot vizsgálják meg, kiemelve, hogy mennyiben tekinthető méltó Elden Ring-utódnak. Az elhangzott beszélgetések során szó esik a játék újdonságairól: az Elden Ring/Soulslike formulát egy gyorsabb, roguelike, multiplayer-orientált élménnyé alakították, ahol rövidebb, 45 perces menetek váltják fel a monumentális kalandokat. Felvetődik, mennyire jelent kihívást az egyjátékos mód, illetve hogy mennyire erős a kooperációs csapatjáték jelentősége.
Részletesen bemutatják a karakterosztályokat, feltárva, mire képesek a Night Farerek, és hogyan formálják a választott játékstílust. Külön érdekesség, hogy a fejlesztői szemléletmódról is szó esik: a harcrendszer és a játék dinamikája hangsúlyosabb, mint a monumentális világfelfedezés. Megemlítik, hogy a mesterien megalkotott pályákon a gyors tempó miatt kevésbé lehet elmerülni, viszont a karakterépítés és a csapatösszeállítás számtalan lehetőséget kínál.
A műsor második részében a Doom: The Dark Ages fogadtatásának ellentmondásos részleteit vitatják meg, külön kitérve a megváltozott tempóra, az új fegyverekre és a különleges játékszakaszokra (például a sárkány- vagy mechrészek). Reflektálnak arra, hogyan reagáltak a rajongók a változásokra a sorozat hagyományaihoz képest.
A továbbiakban szóba kerül az Electronic Arts helyzete, különös tekintettel a Cliffhanger Games bezárására és egy Black Panther játék törlésére. Rámutatnak a játékipar problémáira, kihívásaira, valamint arra, hogyan alakítja a piac a stúdiók stratégiáit és a játékok árképzését.
Végezetül áttekintik a Switch 2 közelgő megjelenését és a konzol startkínálatát, kitérve arra, milyen játékcímek várhatóak a premierkor, és melyek lehetnek a legjobb választások a különböző játékosrétegek számára. Érdekes diskurzus bontakozik ki arról, mi teszi vonzóvá a platformot – exkluzív címek, technikai újítások vagy a harmadik féltől származó játékok széles palettája.