Az 1989-es Night Striker című árkádjáték története egy futurisztikus világba kalauzol, ahol Dr. Lindveri-Maska, a lézeroptika szaktekintélye, és lánya, Cindy, egy titokzatos keleti szervezet fogságába esnek. A helyzet súlyosságát jelzi, hogy az ENSZ különleges ügynöksége is közbelép, és egy elit kommandó egységet, a Night Strikers csapatot küldi a megmentésükre.
Az epizód bemutatja az eredeti árkád gépet, kiemelve különleges dizájnját, például a forgó, fényáteresztő Light Stream Systemet és az ülésbe épített hangszórókat, amelyek fokozzák a játékélményt. A játék kilenc egyedi pályát kínál, melyeket a játékos a jól ismert Taito Darius elágazásos struktúrájával teljesíthet.
A videó összehasonlítja a Night Striker különböző otthoni portjait: a Japánban kiadott Mega CD változatot, amely eredeti és újrakevert zenékkel rendelkezik, de szenved a lassulástól; a PlayStation-verziót, amely grafikában ugyan közelebb áll az árkádhoz, de tartalmilag visszafogottabb, és alacsonyabb minőségű hangokat használ; valamint a Sega Saturn Night Striker S változatát, amelyet a Fill-in Cafe fejlesztett, és az árkádverzió hű adaptációjaként emelnek ki, extra játékmódokkal és teljesen támogatott analóg vezérléssel.
Felmerül a kérdés is, hogy miért nem szerepel a videóban a Night Striker GEAR verziója, és kiderül, hogy ez valójában egy eltérő játék. Milyen előnyei és gyengeségei vannak ezeknek a portoknak? Hogyan befolyásolja a különböző platformokon a játékélményt az irányítás, a grafika és a hangzás?










