Két házi szakács izgalmas kihívás elé áll: négy különleges étel-ital termékről kell eldönteniük, hogy vajon mennyire „sznobok” vagy épp különlegesek, de egy a négy közül teljesen hamis. Ennek hátterében kreatív játék és megtévesztés áll.
Az első kóstolás egy magas minőségű, kézműves „everything bagel” ízesítésű mogyoróvaj, amely a trendi bagel aromákat egyesíti egy krémes állagú, magvakkal dúsított vajban. Felmerül a kérdés: valóban sznobsággal határos-e, ha valaki ilyesmit vesz, vagy csak egyszerűen követi a konyhai divatokat?
A következő termék egy olasz ihletésű, rozmaringos focaccia morzsa, amelyet étel-toppingként kínálnak. Ez esetben is vitát vált ki, mennyire indokolt egy ilyen egyszerű terméket külön csomagolásban, prémium áron árulni. Fontos szempont az élelmiszer-pazarlás elleni üzenet, vagy csak egy újabb trendi termék született?
A harmadik, első látásra meglepő snack „sajt jerky”, amely a hagyományos brit sajtművesség jegyében készül, de a modern, fehérjedús életforma kedvéért újragondolt módon, szárítva. Vajon tényleg ilyen innovatív-e a sajtsnack, vagy csak egy jól csomagolt átverés?
A sort egy extravagáns, 28%-os alkoholtartalmú amerikai sör zárja, amely különféle hordókban érlelt, összetett aromavilággal csábít. A sör, bor és whisky határait mossa el – ám felmerül a kérdés, megéri-e a prémium árat, vagy csak a történet és a csomagolás adja el?
Végül a videó elbizonytalanítja a nézőt: valódi különlegességek, vagy ügyesen csomagolt marketingfogások kerültek-e terítékre? Egyik bizonyosan kamu – de vajon melyik?