A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 22 perc

Nagy márkák és sztárok a milánói divathéten: klasszikusok új köntösben

A milánói divathéten ismét izgalmas, olykor megosztó hírességek által viselt ruhákat láthattunk, amelyek újraértelmezik a klasszikusokat, és friss trendeket is bemutatnak.

Milánóban ismét reflektorfénybe kerültek a legnagyobb divatházak és a hírességek ruhaválasztásai a legutóbbi divathéten. Különleges hangsúlyt kaptak a Gucci új kreatív igazgatója, Demna első lépései, valamint az ezzel járó filmes bemutatók helyett tartott celeb-premier – és természetesen az ennek keretében viselt karakteres darabok is.

A szemle résztvevői között változatos stílusú és megdöbbentő öltözetek bukkantak fel: Alex Kanani, Demi Moore, Aaliyah Shawkat vagy Serena Williams Gucci-darabjaiban, de szó esett a Prada, Fendi, Roberto Cavalli, Boss, Giorgio Armani vagy Max Mara megjelenéseiről is. A kritikus és szórakoztató értékelések során felmerültek olyan kérdések, mint hogy mennyire működnek a különböző korszakokból merítő trendek, sikerül-e valódi extravaganciával megújítani a klasszikus elemeket, vagy éppen egyes ruhadarabok esetében a túlgondolt koncepció kontra egyszerűség harca dominál-e.

Az is szóba került, hogyan változott a vörös szőnyeges elegancia a valósághűbb divatheti öltözködés irányába, mennyire játszanak szerepet a praktikusság vagy a kényelem, és vajon mennyire befolyásolja mindezt a show helyszíne és hangulata. A márkák mellett visszatérő elem a humoros, kissé szarkasztikus felhang: mitől lesz „rossz” vagy éppen emlékezetes egy szett, és ki tud igazán meglepetést okozni a kifutón kívül is?