A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 15 perc

Nagy divatházak új tervezőinek első kollekciói és trendelőrejelzések

A videó öt kiemelt divattervező első kollekciójához fűz izgalmas jóslatokat, és felvázolja, hogy milyen trendek, motívumok és stílusjegyek kaphatnak új életet a legismertebb márkák kifutóin.

A videó betekintést nyújt öt híres divattervező közelgő debütálásába, akik az iparág meghatározó márkáinál készülnek első alkalommal bemutatni kollekciójukat. Felvázolja azokat a témákat és motívumokat, amelyek várhatóan meghatározzák majd a kifutókon látottakat, miközben rávilágít arra, hogy a tervezők az adott márka múltjából és archívumaiból merítenek inspirációt, illetve arra, hogy mely régi vagy ikonikus stíluselemek kaphatnak friss értelmezést.

Louise Trotter munkássága kapcsán a ruhák konstrukciójának és a hétköznapi viselet újszerű megközelítésének fontossága kerül előtérbe. Felmerül, miként tudja ötvözni az intrikált szövéstechnikákat a hordható, mégis karakteres darabokkal.

Demna várhatóan a Gucci történelmi motívumait, például a selyemsálakat vagy a markáns platformcipőket viszi tovább saját, avantgárd módján, új jelentést adva a klasszikus alapdaraboknak és emblémáknak.

A Chanelnél debütáló új tervező szokatlan, játékos táskákat helyezhet előtérbe, amelyek a márka múltbeli tematikus kiegészítőit idézik meg. Az is kérdéses, hogy a hagyományos Chanel-formavilág modern, meghökkentő formában tér-e vissza.

A Jean Paul Gaultier márkát érintő újításokkal kapcsolatban a breton csíkok és az ikonikus hálós anyagok újraértelmezésének lehetőségei merülnek fel, amelyek humorral és a márka szellemiségéhez híven jelennek meg.

Végül, a Dior új tervezője kapcsán felmerül annak lehetősége, hogy a márka tradicionális kán-mintás (wicker) motívumait és klasszikus darabjait modern, fiatalos lendülettel, váratlan anyaghasználattal vagy szokatlan formákkal újítja meg, miközben tiszteletben tartja az alapító örökségét.