Egy izgalmas beszélgetés során betekintést nyerünk a Total War: Warhammer 3 fejlesztőinek munkájába, ahol a népszerű fantasy világ új tartalmáról, a Lords of the End Times DLC-ről értekeznek. A fejlesztők részletesen kitérnek Nagash, a legendás nekromanta bevezetésére, és arra, milyen különleges mechanikákat és játékélményt kínálhat ő és a hozzá tartozó frakció a játékosok számára.
A készítők hangsúlyozzák, mennyire lényeges számukra, hogy hűek maradjanak a Warhammer világának eredeti történeti motívumaihoz, miközben a sandbox, szabad döntéseken alapuló Total War játékmenetét sem áldozzák fel. Érintenek arra is, hogy Nagash és a végső idők témája hogyan kínál friss élményeket, valamint hogyan lehet egyensúlyt teremteni a narratíva és a játékos szabad választásai között.
Érdekes kérdéseket vetnek fel azzal kapcsolatban, hogy mennyire nehéz fenntartani a játékegyensúlyt, amikor minden új frakció és hadvezér egyre erőteljesebbé válik, illetve milyen módszerekkel próbálják megtalálni a megfelelő kihívást és mélységet a tapasztalt játékosok számára. A különféle mechanikák, frakcióidentitás és a játékosok eltérő elvárásainak kezelése is fontos témaként jelenik meg.
Felmerül az is, miként reagálnak a közösségi visszajelzésekre, hogyan alakítják a DLC-k tervezését, és milyen tanulságokat szűrtek le az előző játékokból a tartalomfejlesztés során. A beszélgetésben szó esik olyan állandó fejlesztési kihívásokról is, mint például az ostromrendszer, valamint arról, miként működnek együtt a Games Workshop csapatával az autentikus élmény biztosítása érdekében.










