Ebben az epizódban több különböző platformon megjelent videojáték kerül összehasonlításra. A műsor házigazdája kevésbé ismert, de mégis érdekes többplatformos címek különbségeit vizsgálja, bemutatva, hogyan változtak a játékok egyes konzolokon vagy számítógépeken.
Rögtön az első példa a Deadly Moves (Genesis) és a Power Moves (Super Nintendo) közötti eltéréseket emeli ki, különös hangsúlyt fektetve a játékmenet finomhangolására, a grafikai kontrasztra és a hanghatásokra. Érdekes kérdések merülnek fel például azzal kapcsolatban, hogy az azonos játék miért érződik másként két különböző rendszeren, illetve hogyan befolyásolják a platformok technikai korlátai a vizuális és hangbeli élményt.
Fókuszba kerül a Last Battle, amelynek a Genesis, Amiga és Commodore 64 verziói meglepően eltérnek egymástól az irányításban, a pályadizájnban és a grafikai megoldásokban. A műsor rávilágít arra is, hogy egyes portok miért sikerülhetnek lényegesen gyengébbre, valamint mennyire befolyásolja a játszhatóságot az adott platform sajátossága.
Külön figyelmet kap az Exile (eredetileg XZR2) több változata is, amelyek nemcsak tartalmi, hanem irányítási és esztétikai szempontból is eltérnek. Felvetődik a kérdés, mennyire változtatja meg a játékélményt egy új felhasználói felület vagy éppen a történet fordítási sajátosságai.
Végül a Wonder Boy 3: The Dragon’s Trap számos verzióját vizsgálja a bemutató, kiemelve a grafikai, zenei és játékmenetbeli különbségeket. Felmerül, hogy egy modern újraalkotás (pl. 2017-es remake) vajon felülmúlhatja-e az eredetieket, vagy inkább a nosztalgia és a technológiai fejlődés találkozása hoz-e újat a játékosoknak.
Az epizód végén felvetődik a kérdés: mely játékok lehetnek még érdekesek ilyen összehasonlításra, és vajon miért érdemes többször is visszatérni ugyanazon címek különböző platformos változataihoz?










