Az aktuális hírműsor témáit a videojáték- és filmipar legfrissebb fejleményei uralják, többek között kiemelve a Tomb Raider filmadaptáció újabb híreit. A műsorban szó esik a Netflix Tomb Raider sorozatának befejezéséről, valamint arról, hogy az Amazon továbbra is dolgozik saját Lara Croft-filmjén, amelyben Sophie Turner kap kulcsszerepet. A beszélgetés során számos félelem és várakozás kerül terítékre az új feldolgozás lehetséges irányáról, a karakterábrázolásról és a franchise jövőjéről.
A műsorban terítékre kerül a Borderlands film kritikája is, illetve a hamarosan érkező Borderlands 4 videojáték. A kreatív csapat elmondja saját csalódottságát a moziadaptációval kapcsolatban, miközben egyre inkább várják a következő játékot, amelyhez nagy elvárásokat fűznek.
Az egyik fő téma a játékfejlesztő stúdiók helyzete: szó esik a Firaxisnál történt leépítésekről, a Civilization 7 kiábrándító fogadtatásáról, valamint arról, hogy egyes fejlesztők új cégeket alapítottak alternatív projektek céljából. Felmerül a kérdés, hogyan tud egy sikeres franchise összehangolódni a közönség elvárásaival egy hosszú sorozat során.
Az epizód kitér a Take Two és a Microsoft/Crystal Dynamics közötti Perfect Dark reboot üzleti tárgyalás kudarcára, a Switch 2 fejlesztői nehézségeire fizikai adatcserével kapcsolatban, valamint a piacot átszövő exkluzivitás, licencelési és mikrotranzakciós problémákra is.
Szintén központi téma az EA és a 2K közötti verseny a sportjátékok piacán, különösen a kollégiumi kosárlabdajátékokhoz való hozzáférés szempontjából, az exkluzív szerződések következményeivel és a fogyasztók lehetőségeinek szűkülésével kapcsolatban.
Megemlítésre kerül a közelgő Superman film és a DC univerzum helyzete, a videojátékos feldolgozások hiánya, illetve a Tesla humanoid robotjával kapcsolatos szkeptikus hangok. Érdekes etikai és gazdasági kérdéseket vetnek fel a technológiai ígéretek és a valóság kapcsolatáról.