Ismeretlen névvel, ám lenyűgöző képességekkel érkezik a Monroe, egy teljesen elektromos, skót terepjáró, amelyet főként ipari és mezőgazdasági felhasználásra szánnak. A tervezés során a tartósság és a funkcionalitás kapta a főszerepet, hiszen akár ötven évig is szolgálhatja tulajdonosát, szemben a hagyományos terepjárók élettartamával.
A gép karakteres, szögletes formavilágát nem esztétikai céllal, hanem a könnyű javíthatósággal és gyártással indokolták. Szerkezete vegyíti a klasszikus, „old school” alkatrészeket – mint a merevtengelyek és a mechanikus differenciálzárak –, miközben modern elektromos hajtásláncot rejt magában, saját fejlesztésű, strapabíró LFP akkumulátorral.
Mindezeken túl a Monroe-t úgy alkották meg, hogy a lehető legkönnyebb legyen szervizelni és javítani, akár házilag is. Az egyszerűség, modularitás és javíthatóság alapvető tervezési elvek, különös tekintettel arra, hogy a vásárlók jellemzően ipari, bányászati és mentési területeken használják a járművet. A beszélgetés során az alapító kitér arra is, miként választották a skót beszállítókat és a lokális gyártási megoldásokat.
A Monroe sikerét részben annak köszönheti, hogy szoros, jól definiált célt követ: kompromisszumok nélkül az extrém terepmunka kiszolgálására készült. Felmerül a kérdés is: vajon mennyire lehet mindennap használni egy ilyen határozottan célszerszám-jellegű gépet?