Ma a nagy márkák marketingosztályai gyakran még mindig régi, elavult tankönyvek ajánlásai alapján működnek. A valóság azonban az, hogy a fogyasztók figyelme és a valóban realizált elérés sokkal fontosabb, mint a potenciális, statisztikailag kimutatható, de üres számok.
A beszélgetés során szó esik arról, miért veszélyes, ha egy termék marketingje túlzottan felgyorsítja a rossz minőség hírét, és hogy a siker nem pusztán nagyszerű marketingen múlik – ugyanolyan fontos, hogy maga a termék is jó legyen. Megjelenik az a gondolat is, hogy a márkaépítés egy művészet, amely lassabban térül meg, és az érzelmi kapcsolódásra épít.
Felvetődnek az aktuális kulturális trendek szerepei is: hogyan reagálhat egy márka gyorsan, kockázatvállaló módon a közösségi média felületein, vagy miként használhatja ki a virális lehetőségeket. Bemutatják, hogy a közösségépítés, a folyamatos visszajelzések kezelése és a kísérletezés elengedhetetlen a márka fejlődésében.
A vállalkozói mentalitás, a nagyvállalati és startup gondolkodásmód éles ellentéte, illetve a gyors, digitális alkalmazkodóképesség szintén hangsúlyos témaként jelenik meg. Mindeközben olyan kérdésekre keresik a választ, hogy miként lehet egy márka hiteles, hogyan lehet elérni új közönségeket anélkül, hogy a törzsközönség elfordulna, és miben hibáznak a legnagyobb cégek napjaink médiazajában.










