A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 42 perc

Modern marketing: Figyelem, közösség és márkaépítés a digitális világban

Milyen hibákat vétenek a nagy márkák, és hogyan tudnak a kisvállalkozások kitűnni a digitális zajban? Az interjú a Poppi egyik alapítójával és Gary Vaynerchukkal keresi a sikeres, modern marketing sarokköveit.

Ma a nagy márkák marketingosztályai gyakran még mindig régi, elavult tankönyvek ajánlásai alapján működnek. A valóság azonban az, hogy a fogyasztók figyelme és a valóban realizált elérés sokkal fontosabb, mint a potenciális, statisztikailag kimutatható, de üres számok.

A beszélgetés során szó esik arról, miért veszélyes, ha egy termék marketingje túlzottan felgyorsítja a rossz minőség hírét, és hogy a siker nem pusztán nagyszerű marketingen múlik – ugyanolyan fontos, hogy maga a termék is jó legyen. Megjelenik az a gondolat is, hogy a márkaépítés egy művészet, amely lassabban térül meg, és az érzelmi kapcsolódásra épít.

Felvetődnek az aktuális kulturális trendek szerepei is: hogyan reagálhat egy márka gyorsan, kockázatvállaló módon a közösségi média felületein, vagy miként használhatja ki a virális lehetőségeket. Bemutatják, hogy a közösségépítés, a folyamatos visszajelzések kezelése és a kísérletezés elengedhetetlen a márka fejlődésében.

A vállalkozói mentalitás, a nagyvállalati és startup gondolkodásmód éles ellentéte, illetve a gyors, digitális alkalmazkodóképesség szintén hangsúlyos témaként jelenik meg. Mindeközben olyan kérdésekre keresik a választ, hogy miként lehet egy márka hiteles, hogyan lehet elérni új közönségeket anélkül, hogy a törzsközönség elfordulna, és miben hibáznak a legnagyobb cégek napjaink médiazajában.