A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 22 perc

Modern márka- és logótervezés David Airey-vel: trendek és tippek

A beszélgetés betekintést nyújt David Airey szakmai tapasztalataiba, a márkatervezés kihívásaiba, az árazási kérdésekbe és a legújabb digitális trendekbe.

Ebben a beszélgetésben két tapasztalt tervező, David Airey és Gary Simon osztja meg tapasztalatait a modern márka- és logótervezés gyakorlati oldaláról. Szó esik arról, milyen út vezetett David Airey sikeres, húszéves pályafutásához, milyen ügyféltípusokkal dolgozik, és hogyan alakítja ki munkamódszerét a projektjei során.

A párbeszéd során kitérnek a különböző árazási modellekre, illetve arra, hogyan lehet eldönteni, hogy egy komplex vizuális arculati projekt mennyibe kerüljön. Felmerülnek olyan kérdések is, mint hogy mikor indokolt csak egyetlen logóötlet prezentálása, illetve milyen tényezők módosítják a költségeket, például egy rebranding vagy egy teljesen új cég esetében.

Érdekes témaként kerül szóba a brand sprint, azaz a gyorsított márkatervezési folyamat, illetve az, hogy milyen előnyökkel és hátrányokkal jár a gyors munkavégzés. A beszélgetés foglalkozik a kapcsolati háló és szakmai jelenlét építésének lehetőségeivel, például portfólióoldalak, közösségi média vagy zárt szakmai közösségek használatával.

Foglalkoznak azzal is, milyen szoftvereket és digitális eszközöket érdemes használni, miben segíthetnek a mesterséges intelligencia eszközei (mint a Midjourney vagy a ChatGPT), sőt, arról is szó esik, egyes ügyfelek miként viszonyulnak ezekhez az új technológiákhoz.

Végül tanácsokat is megosztanak azokkal, akik most lépnének a márkatervezés világába, kiemelve a folyamatos fejlődés, a nyitottság és a munkáik megosztásának jelentőségét.