A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 19 perc

Modern fegyverek és középkori káosz a Kingmakers világában

A Kingmakers játék váratlan mélységekbe vezeti a játékosokat: nemcsak modern fegyverekkel felszerelt harc, hanem átgondolt taktika, tömegharcok és stratégiai döntések várnak rád egy teljesen rombolható középkori hadszíntéren.

Mi történne, ha modern fegyverekkel felszerelt katonaként csöppennénk vissza a középkor háborúinak forgatagába? Az erőviszonyok elsőre komikusnak tűnhetnek, de a játék, amiről szó van, ennél sokkal komplexebb rendszereket kínál.

A Kingmakers nemcsak egyszerű akcióőrületet ígér, hanem stratégiai mélységet, több ezer, valós időben szimulált katonát, összetett fizikát és páncél-kölcsönhatásokat. Az ütközetek során különböző egységtípusok harcolnak, amelyek egymás ellen előnyt vagy hátrányt élvezhetnek, így a játékosnak folyamatosan alkalmazkodnia kell a helyzethez.

Az irányítás váltakozik a harmadik személyű lövöldözés és az RTS-szerű hadvezéri nézet között. Bázisépítés, ostromgépek, taktikai védelem, sőt, egyedi morálrendszer is fokozza a kihívások számát: megfelelő parancsokkal akár visszavonulásra is késztethetők az ellenség csapatai.

Külön figyelmet kapnak az elit ellenségek, akik mintha főellenségek lennének, egyedi képességekkel és stratégiával nehezítik meg a helyzetet. Mindezt ráadásul kooperatív játékmódban is átélhetjük, akár négyen is összefogva.

A fejlesztők jövőbeli bővítésekben új frakciókat, grandiózus várostromokat, mélyebb tisztrendszert, sőt, akár PvP módot és modtámogatást is terveznek. De mindezek mellett a legnagyobb kérdés talán az, hogy képes lesz-e a játék gördülékenyen futni ekkora léptékű pusztítással és élő hadszíntérrel?