A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 23 perc

Mire lesz képes a Switch 2 a nagy játékok világában?

Vajon mire képes a Switch 2 a legnépszerűbb harmadik féltől származó játékok futtatásában? Gondolatkísérlet és szemléletes példák videós formában.

Az új Switch 2 teljesítménye sok játékos érdeklődését felkeltette, különösen a nagyobb, harmadik féltől származó játékok esetében. Felmerül a kérdés, miként fognak futni olyan címek, mint az Indiana Jones and the Great Circle, amelyek már bejelentésre kerültek a konzolra.

Fejlesztők többször hasonlították a Switch 2-t az Xbox Series S-hez, bár a különbségek jelentősek lehetnek. Érdekes kérdés, hogy a fejlesztők mennyire lesznek képesek optimalizálni a portokat, illetve milyen kompromisszumokra lesz szükség a grafika és a teljesítmény terén.

Az olyan játékok, mint a Baldur’s Gate 3 vagy a Doom: The Dark Ages technikai kihívásokat jelenthetnek; kérdéses, hogy milyen képfrissítés és felbontás mellett tudják majd hozni a játékélményt. Néhány cím esetében a fejlesztői tapasztalatok és a korábbi Switch-verziók is bizakodásra adhatnak okot.

Speciális motorok és felskálázási megoldások, mint a DLSS vagy FSR, fontos szerepet kaphatnak a vizuális élmény javításában. Az Unreal Engine 5-tel készült játékok, mint az Oblivion Remastered, különös kihívásokat jelenthetnek, amelyekre egyelőre nincsenek pontos válaszok. A gondolatkísérlet izgalmas lehetőségeket és aggodalmakat egyaránt felvet.