Egy kisméretű, eredetileg munkaállomásként használt Lenovo mini PC maximális fejlesztésére vállalkoznak a készítők, hogy kiderítsék, meddig feszíthetők a határok egy ilyen kompakt gép esetében.
Új, erősebb processzort és grafikus kártyát szerelnek be, majd külön 3D-nyomtatott burkolattal biztosítják a megfelelő hűtést és helyet az alkatrészeknek. Az SSD-kapacitást is bővítik, miközben figyelmet fordítanak arra, hogy mennyit változik az összköltség és az ár-érték arány ezekkel a módosításokkal.
A frissített gép különböző népszerű videojátékokban, benchmarkokban és tesztüzemben bizonyíthat, közben pedig olyan egyedi problémák és kompromisszumok is előkerülnek, mint a tápellátás korlátai, geek trükkök (pl. Throttle Stop program használata), valamint a kompakt kialakításból származó szerelési, hűtési kihívások.
Felmerülnek kérdések, vajon érdemes-e ilyen mélyen pénzt fektetni egy régebbi, mini formátumú PC-be, mik azok a buktatók, amelyekkel a fejlesztők szembesülnek, és mennyire lehet stabil, megbízható egy ennyire maximalizált, nem erre tervezett rendszer. A nézők azt is megtudhatják, hogy mely módosítások hozzák a legnagyobb teljesítménybeli ugrást, és hol húzódnak a praktikus határok az ilyen építések során.