A játék egyik korai küldetésében egy autót kell követni, de ezúttal egy drónt irányítva. Ez a küldetéstípus már évek óta elavultnak számít, és a tét sem túl izgalmas, mivel magasra repülve könnyen el lehet kerülni a lebukást.
Nehéz figyelmen kívül hagyni a játékot fejlesztő Build a Rocket Boy körüli botrányokat, hiszen a stúdió kulcsfigurái közül többen is elhagyták a céget a megjelenés előtt, miközben a kommunikáció sem volt éppen barátságos a kritikusokkal szemben.
A Mind’s Eye rendezője Leslie Benzies, aki nagy múltú szakemberként korábban a Grand Theft Auto játékokon dolgozott; azonban ezúttal a nagy elődök öröksége csak részletekben érezhető. A történet középpontjában Jacob Dios áll, egy volt katona, akinek titokzatos múltját és egy implantátum okozta amnéziáját kell kibogozni egy elképzelt, de ismerősnek ható jövőbeli városban.
Bár a játék felvet érdekes témákat, mint a társadalom biztonságáért felelős algoritmusok vagy a katonai hatalom veszélyei, ezek a kérdések gyakran csak felszínesen jelennek meg. A karakterek többsége sablonos, és a történet fordulatai sem tartogatnak túl sok meglepetést, miközben az izgalmas főellenfeleket is gyakran váratlanul iktatják ki átvezető jelenetekben.
Az akciók, autós üldözések és lövöldözős jelenetek technikailag korrektek, de a mesterséges intelligencia hibái, a lineáris pályaszerkezet és a kihívás hiánya erősen visszafogják az élményt. A futurisztikus város, Red Rock, látványos, de inkább díszletként szolgál, mint valódi, élő világként.