A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 20 perc

Milyen közösségi platformok segíthetnek vállalkozásod növekedésében

A videó segít eldönteni, mely közösségi platformokon érdemes jelen lenned vállalkozásoddal, és hogyan építhetsz stratégiát valós eredmények elérésére modern eszközök és adatalapú döntések segítségével.

A videóban felvetődik, hogy sok kisvállalkozás még mindig szerencsejátékként kezeli a közösségi médiát: találomra posztolnak és véletlenszerű hashtageket használnak, anélkül hogy valódi stratégiát követnének. Ez a hozzáállás azonban már nem működik, hiszen folyamatosan változnak az algoritmusok, és ami korábban hatékony volt, ma már nem feltétlenül az.

Az előadó egy új, hatékony közösségi média rendszert mutat be, amelynek lényege, hogy az eredménytelen időpocsékolás helyett a vállalkozók három, célcsoportjuk számára legrelevánsabb platformra koncentráljanak. Részletesen bemutatja a legnagyobb platformokat: Facebookot, Instagramot, LinkedInt és TikTokot, kiemelve, hogy melyik milyen típusú vállalkozásokhoz és demográfiákhoz illik leginkább.

Szó esik a tartalomtípusok okos összeállításáról is: edukációs tartalom, kulisszák mögötti pillanatok, közösségépítés és felhasználói visszajelzések mind kulcsfontosságúak lehetnek. Megjelennek modern tartalomgyártási és automatizációs eszközök, valamint az AI szerepe a hatékonyság növelésében.

További témák az optimális közzétételi stratégia, a platformokra szabott tartalomgyártás, a márkaismertség növelése, valamint a közösségi értékesítés (social commerce) és a remarketing. Kiemelt hangsúlyt kap, miként lehet mérni és optimalizálni az erőfeszítések megtérülését, illetve hogyan kezeljük a visszajelzésekből, ügyfél-kommunikációból adódó helyzeteket.