Képzeljük el, hogyan alakíthatja át egy apró programhiba az emlékeinket egy kedvenc játékról. Ezt a gondolatot járja körül a videó, miközben a Dungeon Keeper fejlesztésének hátterébe és a saját játékélményeibe nyúl vissza a szerző.
Izgalmas kérdéseket vet fel arról, hogy mennyire befolyásolta a korai verzióban található AI-hiba a ’90-es évek játékosainak tapasztalatait, illetve mi történik, ha évekkel később szembesülünk azzal, hogy emlékeink más alapokon nyugodtak, mint hittük.
A videó gazdag háttérsztorikat idéz fel Peter Molyneux és a Bullfrog legendás stúdiójának működéséről: szóba kerülnek a kreatív ötletek, a játékfejlesztés különleges légköre, valamint az a folyamat is, hogyan lett a Bullfrogból Lionhead. Természetesen sok szó esik a játék egyedi dizájnjáról, parodisztikus hangvételéről és ironikus karaktereiről is.
Végül a szerző összeveti a klasszikus változatokat az új, open source KeeperFX-szel, rámutatva, mennyire más kihívásokkal találkozik az, aki most újra nekilát — és mennyire átírhatja mindez a régi emlékeinket. Érdekes aspektus, hogy egyetlen kis szoftverhiba miatt egész generációk emlékezhetnek helytelenül egy klasszikus játék egyensúlyára.