A videó során a készítő bejárja London egyik legismertebb luxusáruházát, a Selfridges-t, hogy felmérje, mennyire vannak jelen és mennyire népszerűek a sztárok saját márkái a 2025-ös trendek tükrében.
Különböző divat- és szépségmárkák között kalandozva megvizsgálja, hogy a Kardashian család márkái – például a Good American és a Skims – mellett mennyire tudnak érvényesülni más hírességek brandjei, mint például Victoria Beckham, Mary-Kate és Ashley Olsen (The Row), vagy épp Rihanna (Fenty Beauty).
Foglalkozik azzal a kérdéssel, hogy a brit vásárlókat egyáltalán érdeklik-e még a hírességekhez köthető termékek, vagy inkább a márka-márka, karakter-márka és művész-márka kollaborációk kapnak nagyobb hangsúlyt. Kitér arra is, hogy a boltok polcain – főleg a női divat területén – mennyi celeb márka marad fenn hosszabb távon, illetve milyen nehézségekkel jár a megfelelő méretek megtalálása.
Érdekes felvetésként merül fel, hogy miért tűnhetnek el, vagy húzódnak vissza bizonyos hírességek márkái, és hogy mindez mennyire tükrözi a vásárlói szokások változását, különösen az online vásárlás térnyerése miatt.
A szépségszektorban szintén több, hírességek által alapított márka kerül említésre, így például Kylie Jenner Kylie Cosmetics-e, vagy Ariana Grande R.E.M. Beauty-ja, illetve a videó kitér a férfiaknak szóló celebmárkák jelenlétére is az áruházban. Végül felvetődik a kérdés: vajon eljött-e a hírességekhez köthető divat- és szépségmárkák hanyatlásának kora, legalábbis az Egyesült Királyságban?