A videó középpontjában a játékipar egyik legvitatottabb kérdése áll: a nagyvállalatok szándékosan használnak-e gyenge minőségű alkatrészeket a játékvezérlőkben, hogy ezzel növeljék bevételeiket?
Különböző nagy konzolgyártók, mint a Nintendo, a Sony és a Microsoft, éves eladásaikból származó extra nyereséget vizsgálja a készítő. A példák között szerepel a Sony egyik legújabb DualSense modelljének, a The Last of Us kiadásnak a belső felépítése is, ahol alaposan bemutatásra kerül az analóg karokban alkalmazott szénpályás potenciométerek hibaforrása.
Az elhasználódó analóg karok problémájára kitérve szó esik az egyre gyakoribb „stick drift” jelenségről, amely miatt sokan kénytelenek új vezérlőt vásárolni. Jogviták és visszahívási lehetőségek kerülnek szóba, valamint a gyártók megoldásai – például a Nintendo ingyenes javítási programja – szintén érintettek, ám ezek sem tekinthetők végleges megoldásnak.
Felmerül a kérdés, miért nem alkalmazzák széleskörűen a strapabíróbb, modern Hall-effekt vagy TMR analóg karokat, amelyek több év intenzív használat mellett sem mennek tönkre. Szakmai magyarázatot is kapunk az alternatív megoldások működésére és költségeire, és szóba kerül a házilagos csere lehetősége is, amelyhez részletes ismertető is elhangzik.
A videó magával ragadóan vezeti végig a nézőt azon a gondolatmeneten, mely szerint vajon valóban tudatos profithajhászás áll-e a háttérben a vezérlők rövidebb élettartama mögött, vagy más tényezők is szerepet játszanak a döntésekben.