A beszélgetés középpontjában a videojátékok árképzése és a narratívaközpontú címek sikeressége áll, különösen a Mafia: The Old Country példáján keresztül. Szóba kerül, hogy a játék mennyire jól teljesített a piacon az elvárásokhoz képest, miközben kedvező árával és ütős sztorijával emelkedett ki.
Felmerül a kérdés, vajon egy új, kedvezőbb árképzési modell felé mozdulnak-e a kiadók, és hogy a rövidebb, történetalapú játékok jelentik-e a jövő egyik sikerreceptjét. Az is vita tárgyát képezi, hogy valójában a történet vagy a vételár volt meghatározóbb a sikerben.
A műsorban megemlítik többek között a Take-Two-t, a Rockstart, a Bioshockot és a Borderlands franchise-okat, és azt is boncolgatják, miként változik a piac a games-as-a-service és a különféle játékos igények (akció, történet, könnyed játékmenet) között. Érdekes meglátásokat kapunk az iparág jelenlegi helyzetéről és a fogyasztói elvárásokról.









