A beszélgetés középpontjában az a kérdés áll, hogy a kriptopénz világában miért nem növekednek a felhasználói számok és az innováció, habár a technológia iránti nyitottság már általános. A vendégek azt járják körül, hogy a jelenlegi kriptomegoldások túlzottan a ‘kriptonatív’ közönségre fókuszálnak, ez pedig gátolja a szélesebb körű elterjedést. Felmerül, hogyan lehet a mindennapi technológiai szokásokat összehozni a kripto világával úgy, hogy azok valódi előnyöket adjanak az átlagfelhasználóknak.
A műsor során bemutatják a Sofon nevű projektet, melynek célja, hogy a felhasználóknak lehetőséget kínáljon: mindennapi tevékenységeik során generált adatokat monetizálják, és ezért jutalmakat kapjanak. Ez radikálisan újragondolja a jelenlegi adatpiacot, ahol eddig főképp a nagyvállalatok profitáltak a felhasználók adataiból. Különféle példákon – például jegyvásárlás, zenei szokások vagy online vásárlás – keresztül vezetik fel, hogy milyen új modelleket lehet az adatmegosztás, hűségprogramok vagy marketing terén kiépíteni egy blokklánc alapú környezetben.
Megtudhatjuk, milyen akadályokat jelent a kriptoiparban a túlzott fókusz a spekulációra, illetve hogy milyen szemléletmódváltásra van szükség ahhoz, hogy a különböző iparági szereplők közül ne csak a szakmabeliek, hanem az ‘átlagemberek’ is részesüljenek a technológia előnyeiből. Emellett szó esik arról is, hogyan lehet befolyásolni a kriptóhoz való hozzáállást, illetve miért kulcsfontosságú az egyszerű, intuitív felhasználói élmény.