Az Arizona Beverages több mint három évtizede készíti legendás, 99 centes jegesteáit, miközben naponta közel négy millió doboz gördül le a gyártósorról. Bár a gyártási és nyersanyagköltségek jelentősen nőttek az évek során, a vállalat kitart a tradicionális árazása mellett – mindezt annak ellenére, hogy az infláció mára több mint kétszeres árat indokolna.
A vállalkozás alapítója, Don Vultaggio saját kezűleg kóstolja minden új íz fejlesztését, így biztosítva a termékek kiemelkedő minőségét. Az Arizona jellegzetes, délnyugati hangulatú arculata és a 24 unciás, az átlagtól nagyobb dobozméret innovatív megközelítések voltak a telített piacon.
A videó rávilágít, hogy a 99 centes ár szinte már a márka védjegyévé vált, és rajongói, az úgynevezett „Zonies”, szenvedélyesen kötődnek az Arizona termékekhez. Ezek a történetek nemcsak a vállalati filozófiát mutatják be, hanem azt is, hogyan vált egy ital mindennapi életünk részévé.
A folyamatosan változó piaci környezetben az Arizona örök témáival foglalkozik: hogyan lehet fenntarthatóvá tenni az alacsony árakat, hogyan zajlott a háttérben egy hosszan tartó tulajdonosi jogi vita, és hogyan látják maguk a rajongók a márkát. Felmerül a kérdés, hogy egy privát vállalat hogyan tud kitartani saját útja mellett, és milyen áldozatokkal jár egy ilyen misszió.